ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی در 26 دی ماه در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر افزود: این سمینار که با همکاری گروه فرهیختگان پیشرو ارس و معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس تدوین شده است با هدف ارتقاء سطح بازاریابی و فروش در سطح کسب و کارهای کوچک و متوسط با سخنرانی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: این سمینار می تواند نقش موثری در ارتقاء سطح آگاهی تجار و مدیران فروش برای رونق بخشی بیشتر به کسب و کار داشته باشد.
بر این اساس این سمینار از ساعت 11 الی 13 با سخنرانی دکتر محمد مهدی تنعمی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در سطح مدیران و از ساعت 14 الی 17 با سخنرانی دکتر علی شاه حسینی مدرس دانشگاه و محقق و کارآفرین، در سطح کارشناسان در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان



ادامه مطلب ...

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در بازدید از دانشگاه های آزاد و پیام نور جلفا از راه اندازی دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در منطقه آزاد ارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود پردیس ها دانشگاهی و شعب بین الملل دانشگاهها در منطقه آزاد ارس و در راستای تجاری سازی ایده ها و توسعه دانش بنیان منطقه، دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در منطقه آزاد ارس راه اندازی می شود.
وی از حمایت سازمان منطقه آزاد ارس از پایان نامه های دانشجویی خبر داد و افزود: در راستای توسعه ارتباط با دانشگاه ها و سوق دادن فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی به سمت اهداف و برنامه های منطقه آزاد ارس از پایان نامه های دانشجویی که مرتبط با استراتژیهای ارس انجام شوند حمایت خواهیم کرد.
مدیر عامل منطقه آزاد ارس افزود : در این راستا انتظارمی رود دانشگاهها پایاننامه های دانشجویی را به صورت کاربردی متناسب با سیاستها و نیازهای منطقه آزاد ارس پیش برند و از پتانسیلها و امکانات موجود در منطقه با برگزاری بازدیدهای علمی ارتباط صنعت و دانش را تقویت کنند.
صادق نجفی بر توسعه همه جانبه منطقه آزاد ارس تاکید کرد و افزود: همراستا با توسعه منطقه در سطوح مختلف، به فکر ارتقای سطح معیشتی مردم و ارس وندان منطقه نیز هستیم.
وی ادامه داد: با فعالیت دانشگاهها در سطح منطقه و توسعه فعالیت های اقتصادی، ارزش های اسلامی و انقلابی نیز مورد توجه بوده و فعالیت های فرهنگی در این منطقه قطعا با رویکرد حفظ ارزش های دینی و ملی انجام خواهد پذیرفت.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 64486
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی