ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران

سرپرست منطقه آزاد ارس در نشست شورای سیاست گذاری روابط عمومی های مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور که در شهر جلفا در منطقه آزاد ارس در حال برگزاری است گفت: نقش روابط عمومی در تسهیل و تسریع توسعه اقتصادی مهم بوده و ایجاد ارتباط موثر نتایج خوبی را در حوزه سرمایه گذاری به دنبال خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی با تاکید بر ایجاد گستره ای جدید در ارتباط موثر جهت اطلاع رسانی مزیت ها و فعالیت های مناطق آزاد تصریح کرد: فعالیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقتصاد محور بوده و جذب سرمایه های بزرگ افکار بزرگ را می طلبد.
نجفی ضمن تشریح فعالیت های منقطه آزاد ارس در حوزه های مختلف گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بویژه منطقه آزاد ارس برای ارتقاء و گسترش فعالیت های اقتصادی و تجاری و بازرگانی نیازمند فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغ سنجیده و موثر هستند.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازی از لازمه های اصلی توسعه بوده و نقش رسانه ها بویژه رسانه ملی در همراه کردن مردم با توسعه اقتصادی بسیار مهم است تصریح کرد: فرهنگ سازی یک علم است و اگر این موضوع در مناطق آزاد کشور مورد توجه قرار گیرد نتایج مطلوبی برای مناطق و استان های همجوار و سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت.
سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ابعاد فعالیت مناطق آزاد مبتنی بر تولید و صادرات بوده و از حساسیت فراوانی در سطح ملی و فراملی برخوردار هستند و روابط عمومی ها به کمک رسانه ها می توانند با نگاه و افکار نو روند جذب سرمایه گذاری خارجی را تسهیل و تسریع نمایند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 260 سرمایه گذار داخلی و خارجی در حال انجام مراحل سرمایه گذاری در ارس هستند تصریح کرد: پتانسل های منطقه آزاد ارس در حوزه های اقتصادی ،زیربنایی،حمل و نقل،تجارت و بازرگانی،کشاورزی و گردشگری وسعت فراوانی دارد و با سرمایه گذاری های انجام شده در آینده نزدیک شاهد تحول اساسی در جذب سرمایه های بزرگ با بهره مندی از این توانمندی ها خواهیم بود.

 

سرپرست روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد:
نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد نشان داد مناطق به خودباوری خوبی رسیده اند

سرپرست روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ضمن تقدیر از میزبانی روابط عمومی منطقه آزاد ارس با اشاره به بازخوردهای سازنده اولین نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد در تهران گفت: برگزاری اولین نمایشگاه توانمندیهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شروع خوبی برای ادامه حضور قدرتمند در نمایشگاه های داخلی و خارجی است.
حسن محسنی اظهار داشت: اولین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نشان داد که این مناطق به خودباوری خوبی در زمینه توانمندی برای تولید و صادرات رسیده اند.
وی افزود: حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور را در نمایشگاه های خارجی گسترش می دهیم و لازم است مناطق با توجه به کشورهای هدف و موضوعات تخصصی خود در این نمایشگاه ها حضور فعال داشته باشند.
حسن محسنی افزود: : باید از قالب اطلاع رسانی صرف در نمایشگاهها خارج شده و فضای جذب سرمایه گذار و حضور در بازارهای بین المللی در سطح گسترده تر را پیگیری کنیم.
وی همچنین از برگزاری شانزدهمین نشست شورای سیاست گذاری روابط عمومی های مناطق آزاد در منطقه آزاد چابهار خبر داد.
گفتنی است نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی های مناطق آزاد وویژه اقتصادی کشور در جلفا درحال برگزاری است و تا روز شنبه با برگزاری کارگاههای آموزشی و کارگروههای تخصصی ارتباطات و بازدید از منطقه آزاد ارس ادامه خواهد داشت.

 

 

نصیری:
ابزارهای نوین ارتباطی را برای توسعه بکارگیری می کنیم/رونمایی از پرتال 6 زبانه منطقه آزاد ارس در آینده نزدیک


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: استفاده از امکانات و فناوریهای بروز و مناسب برای ایجاد ارتباط با مخاطبان را در دستور کار قرار داده ایم و در حوزه ارتباطات الکترونیکی، ثمره تلاش ها راه اندازی پرتال جدید سازمان به 6 زبان زنده دنیا می باشد که بزودی رونمایی خواهد شد.
ابراهیم نصیری در نشست شورای سیاست گذاری روابط عمومی های مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور که در شهر جلفا در منطقه آزاد ارس برگزار می شود تصریح کرد: تنوع مخاطبان در زمینه های مختلف فعالیت منطقه آزاد ارس موجب شد برای هر حوزه کاری وب سایتی مجزا با محتوا و رویکرد متفاوت جهت دسترسی آسان را بکارگیری نمائیم.
وی افزود: علاوه بر پرتال سازمان که جایگاه نخست میزان بازدید را در بین وب سایت های مناطق کشور دارد برای حوزه اقتصادی وب سایت سرمایه گذاری، حوزه عمران و زیربنایی وب سایت پروژه ها و مناقصات،حوزه گردشگری وب سایت سفر به ارس و تورمجازی ارس را در یک سال گذشته طراحی کرده و در فضای مجازی بارگذاری کردیم.
وی گفت: انتشار کتاب بانک اطلاعات شهری منطقه آزاد ارس، طراحی سامانه تور مجازی گردشگری و هدفمند کردن بروشورهای اطلاع رسانی با توجه به کشورهای هدف منطقه آزاد ارس، انتشار کتاب فرصتهای سرمایه گذاری و طراحی پرتال اطلاع رسانی از جمله فعالیت های سال 90 بود.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق و بموقع و تبلیغ سنجیده و موثر را مبنای فعالیت ها قرار داده ایم و در این راستا با بهره مندی از ابزارهای نوین اطلاع رسانی دسترسی سریع مخاطبان به اطلاعات مورد نیاز و ایجاد ارتباط مداوم و موثر را هدف قرار داده ایم .
نصیری افزود: توانایی های بالقوه منطقه آزاد ارس در جهت استراتژی های تدوین شده برای آن بالفعل شده و با اطلاع رسانی دقیق و بموقع رشد فزاینده اقتصاد، تولید و صادرات در این منطقه بیش از پیش محقق می شود.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 64480
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی