ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران

مدیرعامل منطقه آزاد ارس از ابلاغ اجرایی شدن قانون کالای همراه مسافر در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس توسط دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی در نشست با جمعی از مدیران واحد های تولیدی و تجاری این منطقه با اعلام این خبر افزود: براساس این قانون که با پیگیری های مجدانه این سازمان در سفر اخیر هیات دولت به تبریز مصوب گردید مصوبه هیات وزیران در خصوص واردات کالا توسط کارگران ایرانی شاغل در خارج از کشور و مسافرانی که به کشور وارد می‌شوند، در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس توسط معاون اول رییس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی ابلاغ شد.
نجفی افزود: براساس ابلاغیه قانون مذکور مبادلات مرزی و بازارچه‌های مرزی و واردات کالا توسط کارگران ایرانی شاغل در خارج از کشور و مسافرانی که به کشور وارد می‌شوند، در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس مجاز است.
وی با تبریک این رویداد بزرگ به مردم منطقه و شمالغرب کشور گفت: اجرایی شدن این قانون نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و تجاری منطقه ارس و شمالغرب کشور خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هیئت وزیران در جلسه مورخ 15 اردیبهشت 1392 به استناد تبصره ماده (1) قانون ایجاد یک منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی و بیست و سه منطقه ویژه اقتصادی ـ مصوب 1389ـ تصویب نمود اجرای مقررات ورود کالای همراه مسافر به داخل کشور مندرج در ماده (14) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب 1372ـ و ماده (9) تصویب‌نامه شماره 56682/ت305هـ مورخ 7/11/1372 موضوع تعیین مقررات مربوط به مبادلات مرزی و بازارچه‌های مرزی و واردات کالا توسط کارگران ایرانی شاغل در خارج از کشور و مسافرانی که به کشور وارد می‌شوند، در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو، بندرانزلی، ارس و اروند مجاز است.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 64463
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی