ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران

صادق نجفي روز يكشنبه در نشست بررسي دستاوردهاي اين همايش با اشاره به حضور منطقه آزاد ارس با ۸۵ طرح به ارزش ۱۰ هزار ميليارد ريال گفت: با هدف نمايش ظرفيت هاي اين منطقه آزاد، روز دوم همايش در ارس برگزار شد.
وي تعداد تقاضاي سرمايه گذاري در اين منطقه را ۵۰۰ مورد اعلام كرد و افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته ۳۵ تفاهم نامه در حوزه توليد، ۲۰ تفاهم نامه در حوزه تجارت، ۱۳ تفاهم نامه در زمينه انبوه سازي، ۱۶ تفاهم نامه براي اجراي طرح هاي گردشگري، ۱۸ تفاهم نامه در بخش كشاورزي، ۵۴ تفاهم نامه در زمينه صنايع غذايي و ۱۲ تفاهم نامه در زمينه صنايع تبديلي با سرمايه گذاران داخلي و خارجي به امضا رسيد.
نجفي با اشاره به اينكه سرمايه گذاران خارجي متقاضي اجراي ۴۳ طرح ارايه شده به همايش از طرف منطقه آزاد ارس هستند، اظهاركرد: با توجه به ظرفيت هاي موجود و شتاب توسعه منطقه، در دو سال آينده ۵۰ درصد اين طرح ها اجرايي مي شود.
۴۶۲ تفاهم نامه به ارزش ۳۵۲ هزار و ۴۵۴ ميليارد ريال در حوزه صنعت و معدن، كشاورزي و صنايع تبديلي، گردشگري و خدمات، زيربنايي و انرژي، عمران و توسعه شهري و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي به امضا رسيد.
چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري و تجاري آذربايجان شرقي با حضور ۷۲۷ سرمايه گذار داخلي ، ۳۶۵ سرمايه گذار خارجي و ۴۵ ايراني مقيم خارج از ۳۴ كشور در روزهاي ۱۵ و ۱۶ تير در تبريز و منطقه آزاد ارس برگزار شد.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از دریافت 500 درخواست سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس در طی برگزاری چهارمین همایش بین المللی سرمایه گزاری آذربایجان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی افزود: چهارمین همایش بین المللی سرمایه گزاری آذربایجان از مهمترین رویدادهای اقتصادی شمال غرب کشور بود و نتایج حاصل از آن قدرت تولید و صنعت کشور را ارتقاء خواهد داد.
وی افزود: علاقمندی به سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس در طی برگزاری چهارمین همایش بین المللی سرمایه گزاری آذربایجان موجب دریافت 500 درخواست از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی گردید که امری امیدوار کننده و روحیه بخش است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به بررسی های بعمل آمده بعد از اتمام همایش سرمایه گذاری آذربایجان گفت: از بین 500 درخواست سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس 171 درخواست از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی حائز شرایط سرمایه گذاری در این منطقه می باشند.
وی تصریح کرد: از بین افراد حائز شرایط 43 نفر سرمایه گذار خارجی و 128 نفر سرمایه گذار داخلی هستند.
صادق نجفی در ادامه افزود: متقاضیان جهت سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس 35 نفر در حوزه صنعتی و تولیدی، 20 نفر در حوزه صادرات و واردات، 13 نفر متقاضی انبوه سازی و راه سازی، 16 نفر در حوزه در زمینه گردشگری و بیمه، 18 نفر در زمینه کشاورزی و ادوات، 14 نفر در حوزه صنایع غذایی و 12 نفر نیز در زمینه صنایع تبدیلی متقاضی سرمایه گذاری در این منطقه هستند.
نجفی اظهار داشت: در بین تقاضاهای مورد تائید حجم سرمایه گذاری داخلی به ارزش یک هزار و 536 میلیارد تومان و حجم سرمایه گذاری خارجی نیز 215 میلیون دلار می باشد.
نجفی در قسمت دیگر سخنان خود رایزنی با سفرای کشورهای ژاپن، آفریقای جنوبی، زیمباوه، لبنان و دیپلماتها و وابسته های بازرگانی کشورهای ساحل عاج، قرقیزستان، غنا، اندونزی، عراق، اسپانیا و روسیه را رضایت بخش دانست و گفت: این همایش موجب ارتقاء سطح مراودات و ارتباطات منطقه آزاد ارس با کشورهای شرکت کننده شد.
وی منطقه آزاد ارس را مستعد راه اندازی صنایع جدید با تکنولوژی های نوین دانست و گفت: زیرساخت های فعلی و در حال توسعه در ارس جوابگوی راه اندازی انواع فعالیت های صنعتی، تولید، پالایشگاهی و سایر حوزه ها می باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه به جهت کمبود ظرفیت در سایت های صنعتی فعلی در ارس طرح ها و پروژه های با ارزش افزوده بیشتر و سودآور مورد تائید خواهند بود گفت: درخواست های دریافتی از این همایش بعد از بررسی توسط کارشناسان طی یک هفته آتی اعلام و با سرمایه گذاران تماس گرفته می شود.
صادق نجفی چهارمین همایش بین المللی سرمایه گزاری آذربایجان را قدرتنمایی دیگر ایران در برابر تهدیدها و تحریم ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه روزی تحقق آفرین منویات مقام معظم رهبری برای دست یابی به حماسه اقتصادی باشیم.

 

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان



ادامه مطلب ...

مدير گروه سرمايه گذاري تولید خودرو کشور آلمان در حاشیه برگزاری دومین روز از چهارمین همایش بین المللی سرمایه گذاری آذربایجان ایران در ارس، مشوق ها و امتیازهای سرمايه گذاري ارايه شده در منطقه آزاد ارس را قابل توجه عنوان کرد.

اريك گونشه با اظهار شگفتي از استقبال خوب سرمايه گذاران از چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي منطقه آزاد ارس را موقعيت خوبي براي سرمايه گذاري دانست و گفت: ارس قابلیت توسعه اقتصادی و حضور در عرصه های بین المللی را دارد.
وی در رابطه با آمادگی برای سرمایه گذاری در این منطقه گفت: مطالعه طرح تجاري در خصوص سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي را در برنامه های گروه قرارخواهیم داد.
یکی دیگر از سرمایه گذاران حاضر در این همایش مصطفي عبدالرحمن عبدالله رييس هيات تجاري اقليم كردستان عراق از گسترش تعاملات تجاري با جمهوري اسلامي ايران خبر داد.
وی افزود: بواسطه شرايط موجود تعامل های تجاري با ايران رو به توسعه بوده و مورد رضایت می باشد.
عبدالرحمن عبدالله افزود: نكات مثبت جاری در همایش بین المللی سرمایه گذاری آذربایجان را زمينه توسعه روابط اقتصادي با ايران دانست.
چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي با معرفي ۴۰۸ طرح به ارزش ۱۵۴ هزار ميليارد ريال از صبح شنبه در تبريز گشايش يافت.
حضور تعدادي از سفرا و نمايندگان خارجي، وزير امور اقتصادي و دارايي، رييس سازمان سرمايه گذاري كشور، معاون وزير توسعه تركيه، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران و مسوولان اقتصادي و تجاري استان هاي مختلف از جمله ميهمانان ويژه اين همايش دو روزه هستند.
طرح هاي سرمايه گذاري مربوط به منطقه آزاد تجاري و صنعتي ارس از صبح امروز 16 تیرماه جاری با معرفي ۸۵ طرح به ارزش ۱۰ هزار ميليارد ريال در پانل هاي منطقه آزاد ارس به سرمايه گذاران داخلي و خارجي آغاز شده است.
انتقال دانش روز و فناوري هاي نوين در كنار جذب سرمايه از اهداف برگزاري اين همايش عنوان شده است.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 64484
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی