ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران

بسمه تعالی

آذربایجان و تبریز در سرتاسر تاریخ پر فراز و نشیب ایران جایگاه بزرگی داشته اند.برهه هایی در تاریخ ایران بوده که پاک بازی آذربایجانی ها نتیجه را به نفع ملت ایران رقم زده است چنانچه در قیام مشروطه مقاومت مردم تبریز به فرماندهی سردار و سالار ملی مانع از به نتیجه رسیدن استبداد شد .
قیام 29 بهمن سال 1356، تبریز نیز به عنوان یكی از ریشه‌های اساسی انقلاب اسلامی ایران ذكر شده است؛ چون باعث شیوع سنت «چهلم‌ها» در كشور شد و قیام مردمی را از شهری به شهر دیگر سرایت داد و به ترتیب یزدی‌ها، شیرازی‌ها، جهرمی‌ها، كازرونی‌ها و نهایتاً همه ایران به¬پا خاستند.
این قیام یك ماهیت اسلامی و مذهبی داشت؛ چرا كه خاستگاه آن مسجد بود و دیدگاهش را از مراجع و علما وام گرفته بود. رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای، در سخنرانی خود در تبریز فرمودند:
"این تبریز، همان تبریزی است كه نخستین ضربه را بر پیكر شاه بعد از مردم قم وارد كرد و هنوز هم سرآمد مبارزان و مجاهدان است"
منطقه آزاد ارس ضمن تبریک این روز بزرگ به ملت قهرمان آذربایجان و تبریز اعلام می دارد حماسه سازی های آذربایجان در عرصه سیاست باید در عرصه اقتصادی نیز تجلی یابد و آذربایجان و تبریز و ارس گره گشای خیز بزرگ استقلال و خودکفایی اقتصادی ایران عزیز باشد.
سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس

 

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 64489
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی