ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : میلاد

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاح هتل آپارتمان ارس گفت: افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه صنعتی، تولیدی و گردشگری به ارزش1033 میلیارد ریال گوشه ای از توانمندیهای این منطقه زیبا می باشد.
صادق نجفی با اشاره به پروژه های مورد نظر تصریح کرد: یک مجتمع پالایشگاهی افتتاح و عملیات اجرایی احداث پروژه های کارخانجات آرد سازی، تولید خودرو، تولید پوشاک، احداث سوله صنعتی و یک مرکز نمایشگاهی خودروهای وارداتی کلنگ زنی شد.
وی در این مراسم گفت: بهره برداری از هتل آپارتمان ارس با زیربنای 2200 متر و سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی در جوار بزرگراه گردشگری منطقه آزاد ارس و یک مجتمع پالایشگاهی با تولید سالانه 184هزار تن بنزین، نفت سفید، گازوئیل و مازوت با سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری بخش خصوصی در سایت صنایع سنگین شروعی برای بهره مندی از مزایای این منطقه است.
نجفی خاطرنشان کرد: بیش از 260 سرمایه گذار درحال انجام مراحل سرمایه گذاری بوده و آماده حضور در ارس هستند که نشان از رشد و بالندگی این منطقه می باشد.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

محمد حسن نژاد در آئین افتتاح هتل آپارتمان و پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی منطقه آزاد ارس ابراز داشت: منطقه آزاد ارس سکوی پرتاب استان است و باید دست به دست هم دهیم تا هرچه بیشتر شاهد شکوفایی و سرافرازی آذربایجان و میهن اسلامی باشیم.
نماینده مردم جلفا در مجلس گفت: فرودگاه و خط آهن در منطقه آزاد ارس از ضروریات توسعه اقتصادی آن است و در صورت تحقق این دو ابزار ارتباطی اقتصاد،صنعت و تولید در این منطقه تغییر آشکاری خواهد داشت.
محمد حسن نژاد اظهار داشت: منطقه آزاد ارس یک منطقه وسیع و اثرگذار در منطقه است و با توجه به مزیت های موجود و اقدامات انجام شده رشد قابل توجهی در انتظار آن است.
حسن نژاد تصریح کرد: با مذاکراتی که انجام داده ایم انشاءالله در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از خط آهن جلفا- نخجوان-قارص خواهیم بود که مشکلات هر دو طرف را کاهش خواهد داد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر احداث فرودگاه و خط آهن در منطقه آزاد ارس گفت: اگر احداث فرودگاه و خط آهن عملی شود نه تنها برای منطقه کافی است بلکه برای استان نیز کافی تحول آفرین خواهد بود.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 64483
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی